niedziela, 26 czerwca 2016

Nadzieja

,,Dla przeciwwagi wielu uciążliwości życia, niebo ofiarowało człowiekowi trzy rzeczy: nadzieję, sen i śmiech."  Jakże te słowa wydają się prawdziwe, jakie trafne. Gdyby nie te trzy, cenne rzeczy, egzystencja byłaby niemal niemożliwa...  Myślę, że nie bez przyczyny nadzieja została wypisana jako pierwsza. Według mnie jest najważniejsza. Bez nadziei nie byłabym w stanie spokojnie kłaść się spać każdej nocy, bez niej nie umiałabym się śmiać czy choćby uśmiechać. To ona nadaje teraz sens mojemu życiu, pozwala podnieść się i iść dalej.... Skąd więc brać nowe pokłady nadziei, skąd ja czerpać i gdzie jej szukać? Ja odnajduję ją w każdej dobrze zakończonej historii, która rozpoczęła się tak jak moja. W każdej Aniołkowej mamie, która doczekała się dziecka tu, na ziemi.... Na nieszczęście nie muszę daleko szukać. Wśród moich najbliższych jest kobieta, która przeżyła to co ja i jeszcze więcej, a teraz doczekała się zdrowego, cudownego dziecka. Gdy patrzę na jej Maleństwo, moje serce bije mocniej. Z jednej strony cieszę się jej szczęściem, a z drugiej wierzę jeszcze mocniej, że za jakiś czas będę patrzyć w oczęta mojego upragnionego Dzidziusia. Bo dlaczego nie? Tak szybko udało mi się zajść w ciążę, tak dobrze ją przechodziłam, moja córka świetnie się rozwijała.... Szczęście zakończył zły los.... Jednak wiem, że moja córka jest szczęśliwa i bezpieczna. I tego samego pragnie dla nas, swoich rodziców. A my nie możemy jej zawieźć. Musimy walczyć o swoje szczęście..... Czytałam, że ,,dobry dzień jest wtedy gdy przed snem wspominasz zamiast marzyć". Mam nadzieję, że już niedługo, będę coraz mniej marzyć a coraz więcej wspominać... Jeśli tylko znajdę chwilę czasu na wspomnienia, pomiędzy przebudzeniami mojego upragnionego Maluszka:)

3 komentarze:

  1. Życzę Ci abyś już niedługo mogła cieszyć ciąża i została ziemską Mamusią. Trzymam mocno kciuki i podziwiam ogromnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo..tyle osób tak dobrze nam życzy... więc teraz może być tylko lepiej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj Kochana, że Twoje ziemskie Dziecko już jest - w ciele Twojego Męża, a to co niezbędne do jego rozwoju - w Twoim ciele. Także to tylko kwestia czasu aż utulisz jrle w ramionach :*

    OdpowiedzUsuń